SHOP NYHEDER

HURTIG LEVERING: 1-2 HVERDAGE

KUNDESERVICE

Are you in the right place?

Please select your country

    Min kurv (0 items)

    Luk kurv

    Du skal acceptere vores handelsbetingelser før du kan forsætte

        Fragt

        Vi sender pakker i Danmark med GLS og dao. For at gøre det så fleksibelt for dig som muligt, kan du vælge mellem flere forsendelsesmetoder:


        GLS Pakkeshop kr. 29,- 

        GLS leverer til pakkeshops alle hverdage samt lørdag (til de pakkeshops der holder åbent lørdag).


        GLS Privatlevering kr. 39,-

        GLS leverer til privatadresser alle hverdage.


        dao Pakkeshop kr. 29,-

        dao leverer til pakkeshops alle dage (til de pakkeshops der holder åbent)


        dao Privatlevering kr. 39,-

        dao leverer til privatadrresser alle ugens 7 dage.

         

        Du er velkommen til at kontakte os for mere præcis information om netop din ordre. Hvis der opstår et problem, vil du automatisk blive kontaktet via e-mail.

         

        Fortrydelsesret 

        Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Dette gælder også udsalgsvarer.

        Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

        Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.

        Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager den første vare.

         

        Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at registrere din retur i vores online returportal, som du finder her.

         

        Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

         

        Returnering

        Når du har registreret din retur pnline og dermed givet os besked om at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Når du har registreret din retur vil du modtage en gratis GLS returetiket som en QR-kode på mail. Hvis du vælger ikke at bruge den tilsendte returetiket, skal du selv betale for, at pakken returneres. Uanset hvordan du vælger at returnere, er det dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

         

        Varens stand, når du sender den retur

        Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

        Hvis varens originale mærkater og originale emballage mangler ved retur, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

         

        Tilbagebetaling af købsbeløbet

        Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

        Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

        Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

        Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

         

        Varen sendes til:

        Dea Kudibal A/S
        c/o System Transport
        Kumlehusvej 1
        DK-4000 Roskilde

         

        Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.


        Reklamationsret

        Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
        Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

        Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

        Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

        Kontakt os her inden varen sendes retur, med en beskrivelse af reklamationen samt billeder der dokumenterer fejl/mangler. Hver sag er unik og vi tager derfor stilling til håndteringen af reklamationen baseret på den enkelte henvendelse.

        Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

        Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

         

        Miinto

        Hvis du har nogen spørgsmål angående Miinto-ordrer eller oplever problemer med din ordre, så kontakt venligst: Miinto Customer Service. Du kan sende en direkte besked, anvende deres 24-timers chat funktion eller ringe til dem.

        Miinto Customer Service

        Telefon: +45 88 80 86 86

        Åbningstid: Mandag - Søndag: 08:00-22:00

         

        Mail: Send a message here

        Du kan forvente svar indenfor 72 timer.

         

        Live-chat: Chat with Miinto here!

        Åbningstid: Mandag - Søndag: 00.00 - 24.00